10. mai 2015

Kroppen

Denne kroppen ass. Liker den ikke. Alt for mye fett. Fett over alt. Fett, fett, fett. 


Mine syke mål er å kunne ta rundt låret med to hender, og overarmen med én. Tåpelige mål. Målet burde vårt noe sånt som "ha nok muskler til å klare seg i hverdagen" eller noe, men neida. Ikke her i gården. Ikke enda. Jeg blir irritert på meg selv bare ved å skrive dette. Kanskje det er et godt tegn. Eller kanskje det ikke betyr noe i det hele tatt. Jeg tror ikke på såkalte "tegn".

Hvorfor kan jeg ikke greie å ha litt friske verdier? Være fornøyd? Fader altså, jeg ser jo selv hvor sykt det er. Det er ikke kunnskapene mine det er noe galt med, tror jeg. Det er bare gjennomføringen som mangler. Jeg forstår hvor galt og dumt det er, men jeg kan ikke la være. For angsten for å legge på seg er størst av alt. Møkk.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar