17. mars 2011

Dritt.


Å, jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre. Kommer meg ikke opp om morgenen (blir liggende et par timer for lenge). Orker ikke skolen, ikke en gang tanken på det. Jeg vet faktisk ikke om jeg greier å gjennomføre skoleåret. Jeg har mest lyst til å legge meg ned og gi opp.
Mamma sa jeg må tenke på noe å gjøre hvis jeg dropper ut. Gud, så jeg må planlegge noe tidsfordriv (finne jobb??) i tillegg til at jeg såvidt kommer meg gjennom hverdagen? Takk for den, du.

I morgen skal jeg møte en venn og han har planer om å lage pizza til oss!! Pizza! Jeg vet ikke om jeg tør, jeg har faktisk ikke turt å svare på meldingen hans enda. Jeg skal absolutt ikke spise pizza, spesielt ikke siden det antagelig blir litt drikking.

Jeg føler jeg skuffer alle for tiden, og jeg kan ikke si det gjør situasjonen min noe bedre. Fortsatt lei.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar