19. august 2010

Faste

Siden jeg begynte på skolen igjen denne uken har uken så langt vært ganske bra matmessig (den har vært bra ellers også). På tirsdag spiste jeg ingen ting, men drakk to lettcider. I går spiste jeg litt under en halv baguett til lunsj(magen min rumlet og jeg følte jeg ville tiltrekke meg uønsket oppmerksomhet dersom jeg ikke spiste når det var gratis mat) og drakk fem lettcider. Til gjengjeld gikk jeg en del. Det betyr faktisk at jeg ikke spiste noe på ca 41 timer (fra middag på mandag til lunsj på onsdag). Jeg tror aldri jeg har fastet så lenge før. Jeg fikk jo i meg kalorier fra cider, da. Jeg kunne nok greid det lenger.
 I dag måtte jeg spiste et eple til frokost for jeg var så dehydrert og svimmel. Jeg ville ikke risikere å besvime eller noe den første ordentlige skoledagen. Forhåpentligvis slipper jeg unna middag i dag også, og det kan hende at det blir noe drikking i dag også. Får se om jeg gidder/orker å dra ut i kveld. Tror nok jeg gjør det men skal prøve å ikke drikke noe særlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar