27. august 2010

Jeg vil bli tynn

I natt drømte jeg at jeg var så tynn at jeg kunne ta rundt overarmen min med en hånd. Hvor fint hadde ikke det vært? Jeg kunne også ta rundt lårene mine hele veien opp med to hender. Nå går det bare under halvveis. Det er for dårlig.

I dag har jeg forresten druknet følelser med mat. Omtrent hvertfall. Nå er jeg ganske mett (æsj, æsj, æsj).

I går overrasket jeg meg selv ved å spy etter å ha spist fem biter smågodt. Wtf? Jeg spyr jo egentlig ikke, men i går fikk jeg en utrolig trang. Også etter fem biter smågodt?

Neste uke blir vanskelig matmessig. Jeg skal være med pappa hele uken og han legger lettere merke til at jeg spiser lite. Derfor må jeg heller spise mer, men heller mer kalorifattig mat.

Jeg er sykt lei av at jeg ikke greier å bry meg om andre ting enn mat. Samtidig vil jeg ikke gi opp før jeg har blitt tynn (Og jeg har jo egentlig hatt ganske uendret vekt det siste året, fail.).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar