30. august 2010

Vil ikke

Nå sitter jeg her hjemme og frykter jeg kommer til å spise godteri/overspise. Der er godteri lett tilgjengelig her. Jeg prøver derfor å avlede megselv med å skrive her i stedet. De to siste dagene har jeg vært alt for usunn, og spist alt for mye. I dag vil jeg ikke det. Jeg slipper hvertfall middag i dag, det er da noe.

Jeg trodde forresten gutter var mindre observante enn det jeg jeg har opplevd de siste dagene. Vi er omtrent bare gutter i "klassen" og de har absolutt lagt merke til at jeg ikke har spist så mye. Flott. På fredag spurte han ene om jeg ikke skulle spise, og så spurte han en annen om han noen gang hadde sett meg spise. Og de har påpekt at de synes jeg er tynn. Det er selvfølgelig koselig, men jeg er jo ikke tynn nok. 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar