26. oktober 2010

You just pretend there isn't a problem


The Saga - The Libertines
Genial sang

Dette er en sånn dag. En sånn dag hvor jeg hadde tenkt til å komme til skolen til første økt (som egentlig ikke er så tidlig) men heller blir sittende hjemme. En sånn dag hvor jeg føler meg feit uansett hva jeg har på meg. En sånn dag jeg blir kvalm av å tenke på mat. En sånn dag jeg klamrer meg til tekoppen.

Jeg lovte de andre å komme "tidlig" i dag men slik ble det ikke. Spørsmål. Det blir alltid spørsmål. Hvorfor kom du ikke? Hva gjorde du? "Joda, nå skal du høre her. Jeg følte meg feit i dag tidlig så jeg orket ikke å gå ut av huset :)". Folk forstår ikke sånt. Spesielt med tanke på at 95 % av de jeg går med er gutter. Så jeg får slenge på et smil og si at jeg ikke gadd, at jeg var trøtt eller noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar