10. februar 2011

Vel...

Kaos.
Kaos.
Kaos.
...

Det ene øyeblikket sitter jeg og tenker at dette må slutte, jeg kan ikke holde på sånn. Tenker at kanskje jeg burde ta en blodprøve for å sjekke hvordan det står til på den fronten. Neste sitter jeg og tenker at jeg ikke kan gi meg før jeg er tynn. Samtidig er det relativt slitsomt å få panikk det skjer noe uventet rundt/med mat. Hvis det blir endring i planer. Hvis folk plutselig skal på restaurant. Likevel kan jeg ikke se for meg selv spise noe i sånne situasjoner uansett noen gang. Ikke noe annet enn salat, det er liksom ikke et alternativ.

Men et kunne jo vært greit å spise litt mer strukturert. Ikke bare "alt eller ingenting".

Det hadde heller ikke gjort noe å bli kvitt den depresjonsdelen av det hele. Den er litt... slitsom.



Å herregud, jeg hater å måtte knuse hjertet til folk. Det er en som liksom ikke tar hintet heller. I tillegg vil han alltid gjøre noe som innebærer mat...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar