1. februar 2011

Vi kom oss gjennom januar, ja.

Enormt mye å gjøre på skolen og jeg orker ikke å gjøre alt. Tankene flyr i alle retninger. Prøver å spise eple, men det smaker ikke godt. Prøver å spise lompe, det pleier jeg å like, men heller ikke dette smaker godt. Jeg har liksom brent med fast ved noen matvarer jeg greier å spise for tiden. Mandler, det går det an å få i seg. Litt rosiner går. Kylling og fisk. Grønnsaker. Noe frukt. Av og til skyr. Det er vel stort sett det det går i, hender jeg spiser andre ting innimellom, men det har vært dårlig med det i det siste.

Egentlig føler jeg at jeg trenger en ferie nå (ja, allerede), men det blir det vel ikke noe av før til påske. Ordentlig ferie, uten å ha skolearbeid hengende over meg, får jeg ikke før i midten av juni, og da skal jeg uansett (forhåpentligvis) jobbe.

Tankekaos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar