11. mai 2011

10. Mai

Det går litt opp og ned. Jeg har om ikke annet blitt flinkere til å trene igjen. På en annen side er det veldig nødvendig, jeg har tross alt lagt på meg. Skulle ønske det gikk an å bare klippe vekk det fettet man ikke ville ha. Innimellom tror jeg kanskje at jeg innbiller meg at jeg er tjukkere enn det jeg er. Som de gangene jeg nesten friker ut fordi jeg tror jeg har lagt på meg skikkelig på hendene.
Noen dager har jeg det bra. Det er stort sett de dagene jeg gjør noe for å slippe å tenke på fremtiden. Oppholder meg selv hele tiden. Unngår folk som spør om fremtiden. De dagene jeg lever i min egen boble og prøver å glemme alt som heter bekymringer (bortsett fra vektnedgang, men det teller ikke, de tankene kommer jeg tross alt aldri unna).Jeg har begynt å lure på hvordan det er meningen at jeg skal få kjøpt meg en leilighet en gang i fremtiden. Ja, det er mange år til, men jeg bekymrer meg for det allerede.
Og så har jeg vært vegetarianer i over to uker nå. Ikke helt planlagt hver dag, men nå føler jeg at jeg "må". Jeg liker jo egentlig fisk og kylling så jeg vet ikke hvorfor jeg holder på slik. Tror jeg må slutte snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar