15. september 2012

Kakepress

Det som er fint med disse teknologiske tider er at folk er at folk deler alt de gjør. Så nå er jeg forberedt på at det er cupcakes på festen jeg skal etterpå. Nå må jeg bare finne på en måte å slippe unna. Jeg er ikke en gang veldig glad i det, synes det er hakket for kvalmende.Og det er ille nok om jeg må spise middag, da kan jeg ikke spise kake og drikke.
Det jeg synes er rart med dette kakepresset er folks argumenter. "Du som er så slank kan jo spise kake!" Utbryter de. Er det da meningen å spise kake til man er overvektig, for å så slanke seg? Er det bare da det er akseptabelt å ikke spise kake? "Du som er slank trenger ikke å tenke på hva du spiser" er en annen klassiker. Vel, dersom jeg ikke hadde tenkt over hva jeg spiste hadde jeg jo vært feit. Mennesker altså, mennesker er håpløse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar