10. september 2012

Tiende september

Jeg studerer. Meg selv og fag. Jeg bruker kanskje mest energi på meg selv. I speilet. Må måle og passe på. Holde styr på. Selv om ting går skeis. Innse at jeg er for feit (som vanlig). At jeg er ekkel. Klype i fettet på armene, hendene, magen, hoftene, ryggen og lårene. Sjekke hvor langt opp jeg kan ta rundt låret med to hender. Konstantere at jeg har et rundt ansikt og at jeg er lubben.
Men på skolen trives jeg faktisk. Da får jeg fred til å tenke på andre ting, viktigere ting?
I går spiste jeg kake og nå angrer jeg. Jeg har grått mine bitre tårer men det hjalp ikke. Jeg må kutte ut alt usunt igjen, jeg har det bedre da. Jeg spiser helt normale mengder mat og det plager meg.
Og nå blir det høst, begynnelsen på det verste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar