7. mars 2016

Piller

Jeg har noen piller liggende. Sånn i tilfelle jeg ikke orker mer en dag. Jeg tror de vil få ligge i fred, jeg håper på en måte jeg aldri får bruk for de. En del gikk ut på dato for mange år siden. Ikke noe sterke greier, omtrent som paralgin forte. På fredag prøvde jeg et par av de. Det var nøye planlagt. Jeg hadde funnet ut hva som ville være en trygg dose (både med tanke på paracet-delen og den andre delen av pillen). Jeg var godt innenfor trygg dose. Men jeg måtte bare teste om de fortsatt virket, siden de er så gamle. Sånn i tilfelle jeg trenger de en dag, altså. Hoho, jeg ble helt susete i hodet. Småsvimmel og rar. Og de fungerer tydeligvis fortsatt. Jeg kan aldri si det til noen, ikke psykologen eller noen av legene. Det var ingen overdose. Det var til og med innenfor hva som er maksdosen for en dag. Men likevel, ingen andre kan få vite det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar