10. juni 2013

...

Når er det greit å spise? Når man er sulten? Når klokken er 12? 13? Og hva om man spiser, og er sulten igjen med en gang? Eller hvis man ikke er sulten når klokken er 12-13? Av å til skulle jeg ønske at noen fortalte med at det er ok å spise. At nå skal jeg få lov til å spise. Så jeg slapp å få dårlig samvittighet hver jævla gang.
Jeg kjøpte smågodt og spiste og spydde det forrige uke. Hvorfor? Fordi jeg var kjempestresset. Kan vel ikke si det hjalp på stresset., egentlig.

I går prøvde jeg å jogge, men jeg fikk så hold at jeg måtte gi opp. Det var over tre timer siden middag, man skal vel ikke få hold da? Det verste er at andre mennesker så at jeg måtte stoppe. Andre mennesker som jogget forbi. De tenkte sikkert at jeg var i så dårlig form at jeg ikke greide å jogge 1 km en gang. Begynte nesten å grine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar