20. juni 2013

Reddet?

Jeg får heldigvis noe å bruke sommeren på, jeg er reddet (?). Håper å kunne være litt med venner også. Hvis jeg orker å ta kontakt. Må prøve i alle fall.
Jeg tror jeg må spise en del alene i sommer. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg synes om det. På en side tenker jeg det er bra, for da kan jeg spise den typen mat som ikke er "akseptert" som en fullverdig middag (eller bare droppe den helt). På en annen side så er jeg redd for å spise mye. Egentlig greier jeg meg jo ikke alene, og det er himla flaut. Jeg er vistnok voksen, har flyttet hjemmefra, men å være heøt alene, det går sjelden bra. Til og med drømmene mine er preget av spising.

Jeg har spist frokost, lunsj og middag to dager på rad. Sunn mat, ikke noe å si på det, men jeg eser ut.
Overarmene mine er tjukke som lår, låren er forferdelige. Magen min er valk på valk. Jeg er ekkel. Jeg har ikke en gang hatt tid til å trene, og jeg har ikke tid de neste dagene heller. Æsj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar