17. februar 2016

Hodet

Jeg overlevde gårsdagen.
Mer snakk om innleggelse. Jeg vil ikke. Snakk om hva som skjer hvis jeg ikke begynner å endre på ting, snakk om tvang.  Jeg tror ikke på det. Jeg kommer aldri til å bli dårlig. Neste gang skal en lege også være med, for å overbevise meg om at dette kan være skadelig. Jeg ser ikke poenget. Jeg vet det kan være farlig, jeg bare bryr meg ikke om det. Jeg vil gi opp. Legge meg ned. Sove (hehe, men det får jeg jo ikke en gang til).

Tanker om å ta livet av meg dukker stadig opp. Først flere ganger i uken, nå flere ganger om dagen. Jeg har jo ikke samvittighet til det. For pliktoppfyllende. Men, tanken på at jeg når som helst har muligheten er betryggende. Jeg føler jeg ikke er på lag meg hodet. Eller kroppen. Gal?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar