15. februar 2010

Stabil vekt

Jeg blir nesten litt kvalm av å tenke på at jeg har holdt vekten stabil i 2-3 måneder. Joda jeg har ikke gått opp, men jeg har ikke gått ned heller. Det er jo selvfølgelig ikke noe mysterium hvorfor jeg ikke har gått ned, det er fordi jeg har vært altfor usunn, og trent for lite. Jeg har egentlig veldig lyst til å gå ned fem kg før sommerferien, men det aller beste hadde sikkert vært å akseptere min egen kropp. Joda, jeg har jo prøvd det i noen år. Jeg vet faktisk ikke hvor mange år jeg har hatet min egen kropp. Jeg vet at jeg ikke likte den i sånn 8-9. klasse så det er hvertfall 4-5 år. Vel, den gang var jeg vel bare sånn vanlig misfornøyd, slik som "alle" tenåringer er. Nå blir jeg kvalm av å se på den. Jeg tror faktisk jeg veier omtrent det samme i dag som jeg veide den gang. Normalt sett burde jeg vel ha lagt på meg, det hadde vel vært sunt. Jeg tror dog ikke det hadde vært sunt for min mentale helse dersom jeg la på meg. Herregud, hvordan kan jeg være så redd for et tall?? Det er jo bare helt sykt. Ja, det er det det er, sykt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar