17. november 2010

17. Nov

Det har blitt lite mat de siste dagene. Jeg vet det ikke er bra, jeg merker jo hvor utrolig sliten jeg blir. Det var utrolig slitsomt å gå opp trappene på skolen i dag.
I dag er faktisk første gang jeg har spist middag siden søndag (og da ble det bare litt middag i 14-tiden). Siden det har jeg spist litt salat, noen cherrytomater, en klementin, to epler og litt gryterett (bønner, kyllingkjøttdeig, tomat på boks, løk og krydder). Det jeg har spist i løpet av tre dager nå er sikkert mindre enn det en burde spise i løpet av en dag. Nå sitter jeg her og er dritstressa fordi jeg spiste middag i dag. Jeg vi ikke ha det sånn. Når ble det sånn? Hvorfor?
I morgen blir det antagelig lite mat, for det blir muligens litt vin på ettermiddagen/kvelden. Fredag kan det også tenkes jeg får "lurt meg unna" middag. Det er egentlig bare meg selv jeg lurer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar