14. november 2010

Mye random

Verden er et merkelig sted. Alt blir jo feil. Spiste mye et par dager, har kontroll igjen nå. Jeg hater hvordan livet mitt han blitt, spise lite mange dager, spise mye et par dager. Repeat. Ingen mellomting. Ingen pauser.

Jeg veier 45 kg igjen. Hallo, hva er dette for noe tull, hvorfor kan jeg ikke bare gå ned i vekt. Kroppen min kjemper for å holde seg på denne vekten. Jeg hater det. Jeg vil godta meg selv som jeg er men greier det ikke.

Skjønner ikke at folk kan kommentere at jeg er tynn, er de helt blinde? De sier jeg hadde hatt godt av å legge på meg et par kg. Og som gutter sier de at de faktisk har peiling når det kommer til utseendet på jenter.

Jeg har allerede ordnet sånn at jeg slipper middag i morgen. Noen ganger er det nesten for lett.

Nå har jeg sittet i over 2 timer og vurdert frem og tilbake om jeg skal spise en yoplait dobbel 0% yoghurt. Jeg endte med å ikke gjøre det. Føler det er unødvendig, men en liten del av meg tenker at det ikke er så big deal, det er jo bare en yoghurt??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar