5. november 2010

Femte november

Noen ganger overreagerer jeg. Såpass har jeg skjønt. I dag fikk jeg nesten panikk for jeg trodde jeg hadde spist kjempemye. På skolen var jeg så svimmel at jeg måtte spise et eple (for det hadde vært for flaut å besvime), jeg satt og vurderte det i over en time før jeg endelig turte. Deretter dro jeg på cafe med en venn som jeg ikke har sett på en stund. Jeg bestilte en dobbel cappuccino. Angst. Det var godt, jeg elsker cappuccino. Angst. Etter å ha sjekket opp kaloriinnholdet tror jeg at jeg overlever. Den var jo laget på lettmelk (spurte om det), og var selvfølgelig uten sukker. I følge litt forskjellige nettsider burde den ligge på mellom 50-70 kalorier. Bedre enn fryktet (spesielt med tanke på at dette var halve middagen i dag). Jeg spiste også en kyllingvinge. Den var sikkert egentlig relativt usunn og kaloririk, men jeg tenkte at én kyllingvinge er ikke nok til at jeg legger på meg. Mat var virkelig skummelt i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar