19. desember 2010

Mer

...Min overlevelsesstrategi er å stenge alt ute. Late som om ting ikke skjer. Spille en annen rolle. Late som om det ikke er meg, late som om jeg ikke har problemer med mat, for å så spise. Panikken kommer etterpå men der og da overlever jeg. Jeg vet ikke om dette er en bra eller dårlig strategi. Jeg vet ikke om det er lurt. Jeg gjør det med alle vanskelige følelser. Stenger dem ute. Lar være å tenke på dem, så er det plutselig ikke like vanskelig. Jeg vet nesten ikke hvem jeg er. Det føles ut som om jeg lever i en boble. Mye av livet mitt er veldig... "drømmeaktig"? Derfor bryr jeg meg relativt lite om hva som skjer i verden, det angår jo ikke meg? Nei, jeg mister ikke grepet. En kan ikke miste noe en ikke har. Jeg svever bare videre i boblen min, med mine egne problemer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar