10. desember 2010

S t r e s s

Akkurat nå er jeg utrolig stresset. Jeg har nesten angst. Jeg gjorde noe skummelt i dag, spiste middag på en restaurant. Jeg ble tvunget med, og når jeg satt der så vurderte jeg frem og tilbake om jeg skulle spise noe. Valget falt på noe "trygt", og kalorimessig kom jeg nok greit ut av det. Spesielt med tanke på at det er det enste jeg har spist i dag. Nå tør jeg ikke spise mer. Det skumle med restaurantmat er at jeg ikke vet nøyaktig hva som er i det. Det er jo ikke den eneste grunnen til at jeg stresser, jeg har snart eksamen og jeg føler meg uforberedt, og jeg har utrolig mye å gjøre i morgen. Jeg takler stress så dårlig at jeg sitter her på randen av et sammenbrudd akkurat nå. Prøver å holde hodet kaldt. Prøver å ignorere det. Prøver å være sterk. Det jeg har mest lyst til nå er å legge meg ned å gråte men jeg har ikke tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar