19. desember 2010

Vanskelig...Igjen

Ferie er både noe av det beste og noe av det verste jeg vet om. Det er deilig å kunne slappe av, ikke tenke på skole. Det er forferdelig å være med familien hele tiden (hytta). Altså, familietid betyr frokost, lunsj og middag --> stress. Jeg blir i dårlig humør, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg føler meg ekkel og feit. Jeg er ekkel og feit. Jeg vil vekk. Tilbake til "gode" rutiner.
Jeg spiste en og en halv karbonade (pluss salat) til middag og mamma klikket nesten fordi hun syntes jeg hadde spist så lite! Lite!?? Jeg satt der og fikk nesten noia fordi jeg har spist så mye i dag. Og så sa hun at jeg måtte passe på så jeg ikke får anoreksi. Ah, jeg ble så sur der og da at jeg nesten ikke visste hva jeg skulle gjøre. Men jeg gjorde som jeg pleier, stengte ute følelsene. Hvertfall tror jeg det er det jeg pleier. Og jeg tror det er derfor jeg er blitt så "careface", tiltaksløs, likegyldig. Jeg stenger ute alle vanskelige følelser. Herregud. Jeg er patetisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar