28. august 2013

Over en uke siden sist.

Det er over en uke siden sist jeg spydde. Det skal være lenge til neste gang. Mye bedre å spise lite. Trangen til å spy er der. Noen ganger uten at jeg egentlig har spist mye. Jeg tror jeg forbinder stress med det å spy. Er jeg stresset får jeg lyst til å spy, uavhengig av om jeg har noe å spy opp eller ikke.

Over til noe annet. Skolegreiene går greit (praksis). Jeg fikk faktisk ros. Jeg må stå opp forferdelig tidlig, men også det går seg vel til. Lang reisevei er slitsomt. Jeg kjøpte inn masse mat i dag. Sunn mat. Trygg mat. Og jeg jobber med å lage matpakker. For noe energi må selv jeg ha når jeg må være skjerpet. Men jeg er mindre negativ enn det jeg var, og her om dagen tok jeg meg i å ha en skikkelig bra dag. De finnes, og en må huske på det de dagene en tror en ikke har noen fremtid. Selv om det er lettere sagt enn gjort.
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar