17. august 2013

Ståa

Jeg har gått tur i dag. Jeg har fartet rundt i forskjellige butikker for å få tak i diverså småting. Jeg har fikset og ordnet. Jeg har spist en skyr, et eple, blomkål (med masse krydder) og en liten neve cashewnøtter.  Det er jo ikke fryktelig mye, men det føles ut som uutholdelig mye. Ekkelt mye. Det bør jo ikke være sånn som dette. Det skal jo ikke være sånn som dette. Men slik er ståa.

Etterpå skal jeg møte noen venner og kanskje ta et glass hvitvin. Dette er faktisk siste helgen jeg kan slappe av med så god(?) samvittighet som mulig på en evighet. Jeg tror faktisk neste er den siste før jul, og da kan jeg jo ikke akkurat slappe av. Resten av helgene vil bli brukt til jobbing og skolearbeid, eller å slappe av med dårlig samvittiet (du vet, man burde alltid ha lest mer ...).

...

Jeg droppet å møte folk. Har "viktigere" ting å gjøre, som å hate meg selv og jogge ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar