26. april 2010

"Du er psykisk syk!"

Det ropte broren min til meg etter en krangel på fredag. Han vet ikke hvor mye det såret, eller hvor rett han har. Men jeg er ikke psyk og tynn, jeg er psyk og feit. Hadde jeg bare enda vært tynn. I dag har jeg virkelig vært motivert til å spise lite og sunt. Det ble vel relativt sunt hvertfall. Tacosalat (salat, tomat, agurk, paprika og ananas med litt tacosaus og kjøttdeig av svin med litt krydder) kan vel beregnes som ganske sunt. Og litt under en dl skummetmelk i kaffen må vel også være tålelig. En yoplait 0% med 1/4 granateple i kan jeg vel også akseptere, så alt i alt har vel dagen vært ganske grei matmessig. Jeg har trent litt styrke i dag. Jeg kan virkelig merke at jeg er blitt sterkere i armene i forhold til hva jeg var i høst (da hadde jeg ca ingen muskler i armene). Nå gjelder det bare å bli kvitt alt fettet. Jeg orker ikke å være feit enda en sommer. Nå skal jeg ut og jogge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar