10. april 2010

Pizza...

Det ble salat og en kyllingkarbonade til middag i går. Det er helt greit. Men, hva viser det seg at det blir til middag i dag?? Pizza! Riktignok hjemmelaget, men det betyr jo bare at det er enda vanskeligere å regne ut kaloriene. På en annen side føler jeg det er "tryggere" å spise hjemmelaget, jeg vet ikke hvorfor da. Jeg lurer litt på om jeg skal spise et eple før jeg drar dit, slik at det er lettere å komme unna med å spise lite (skal selvfølgelig sørge for at noen i familien ser at jeg spiser eplet). Eple er hvertfall bedre enn pizza. Jeg spiste forresten nesten et helt eple og en plomme med litt under et halvt beger yoplait dobbel 0 % yoghurt til sen lunsj i går. Jeg følte at det var lurt før treningen. Jeg angret riktignok etterpå, men det er jo ikke det verste man kan spise (prøvde jeg å overbevise meg selv om).
Nå skal jeg snart ut og gå tur. Jeg trenger det før middagen. Det betyr også at jeg slipper lunsj. Frokost slapp jeg ikke, så det ble to rugsprø med litt lett gulost og paprika (som virkelig ikke burde være noe å ha dårlig samvittighet for).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar