2. mars 2010

2. Mars (hater å finne på titler)

Jeg dør. Skolen dreper meg sakte men sikkert. Det er så alt for lett å skulke. Jeg ødelegger mitt eget liv, kommer aldri til å bli annsatt noe sted, jeg har jo hatt en del fravær hvert år. Supert.

Jeg tror en venninne av meg mistenker at jeg er anorektisk. Hun nevnte det i dag, da hun spurte meg om jeg hadde spist og jeg var litt unnvikende (hun hadde jo forsåvidt sett at jeg ikke hadde spist lunsj, da). Hun sa at jeg ikke måtte bli som X (som er en på skolen som muligens er anorektisk). Jeg er egentlig ikke vant til at folk bryr seg sånn veldig, så det var litt rart. Spesielt at det kom fra en som ikke vanligvis deler problemer og følelser. Jeg må nok være mer forsiktig, for jeg orker ikke at noen skal bry seg akkurat nå. Samtidig vil jeg ikke dytte folk unna.

Middagen i dag var helt forferdelig. Panert fisk med en kremet saus. Jeg ble kvalm av å se på det, men pappa insisterte på at jeg skulle spise. Jeg håper det ikke blir noe mer mat i dag, jeg har spist en skyr, en pakke dent og den forferdelige middagen. På en måte er det betryggende å være tilbake i det anorektiske sporet, eller hva jeg skal kalle det. Jeg merker at dette er "riktig", selv om det er så utrolig feil. Jeg orker ikke å kjempe imot akkurat nå. Det får vente, kanskje en uke, kanskje måneder, kanskje år. Jeg vet bare at jeg ikke har noe å bli frisk for.

2 kommentarer:

  1. Sv: Jaa :D Jeg har ikke funnet noen andre enn den jeg kjøpte fra IsaDora, men 69 kr er ikke så alt for ille :p Enten 69 eller 79. Men jeg kan tenke meg det kommer flere av både neglelakkene og nyansene, så kanskje jeg burde ha ventet litt selv...ble bare så frelst da jeg så den :D xD

    -foodistheenemy

    SvarSlett
  2. Sv: Svært godt poeng! ...jeg skal helt ærlig si at jeg er en junkfood junkie uten like, så mcdonalds hadde vært mitt hjem om kcal ikke hadde eksistert xD

    -foodistheenemy

    SvarSlett