1. mars 2010

Kontroll

I går kveld prøvde jeg en topp fra hm. Den er i størrelse XS. Da jeg tok den på meg og stod foran speilet innså jeg hvor tjukk jeg er. Jeg kunne ikke annet enn å begynne å gråte. Jeg kan ikke bli fornøyd før magen min er helt flat. Det er den ikke, nå er det fett nederst på magen slik kvinner skal være. Jeg skal ikke være sånn, det kan jeg ikke. Jeg har for mye fett på ryggen også. BHen skjærer inn i fettet, slik at man kan se en slags valk. Æsj.Jeg tror jeg har lagt på meg på skuldrene også, de er fettete. Av og til synes jeg hendene mine er for tykke også, selv om det sannsynligvis ikke er noe særlig fett på dem. Apropos hender, broren min sa at hendene/håndleddene mine er syklig tynne. Skulle ønske jeg kunne se det selv.

Vel, når man får på seg en stram topp i størrelse XS så er det kanskje lett å anta at personen er tynn. Det stemmer ikke med meg. Jeg er bare 159-160 cm høy (eller kanskje jeg skal skrive lav?), og med mine 45 kg er jeg minst 5 kg for tung. Når jeg har såpass lett/tynn/smal beinbygning som jeg har må jeg veie ganske lite for å være tynn nok.

I dag har jeg i det minste hatt kontroll over inntaket (eller mangelen på inntak?). Til frokost ble det en kopp kaffe med en skvett skummetmelk og en sukett. Til lunsj ble det en pepsi max. Etter skolen ble det en kopp iskaffe (kaffepulver, to suketter, vann, en skvett skummetmelk ( ca 0,5dl), to isbiter) og vann. Middag kan jeg dessverre ikke kontrollere selv. Til kvelds blir det kanskje et eple. Haha, selv om jeg er utrolig glad for å spise lite så får jeg nesten dårlig samvittighet over å ikke spise grønnsaker eller frukt. Det er jo sunt, hvertfall grønnsaker. Menmen, det kan jeg spise en annen dag. Kanskje i morgn. Forhåpentlig vis så er mars en god måned. Jeg reiser på ferie om fire uker, og da må jeg ha blitt tynn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar