16. mars 2010

Fail

Jeg sa ingen ting til legen. Greide ikke. Turte ikke. Var for motivert til å gå ned noen kg til. Før var målet 42 kg, men 39 kg hadde jo vært flott. Bedre enn 40 kg som også har vært målet . Jeg kan ikke gi opp halvveis.
I dag tidlig veide jeg 43 kg. Oh joy. Nå veier jeg sikkert 50. Jeg spiste mye da jeg kom hjem fra skolen, og alt var selvfølgelig sjokolade/usunt. Jeg fikk opp igjen det meste, men ikke alt. Hvorfor? Jeg driver jo ikke en gang med b/p. Jeg prøver hvertfall å unngå å ty til oppkast, både fordi jeg vet at jeg blir avhengig av det og fordi jeg er redd for tennene mine. Jeg liker bedre å ikke spise i det hele tatt. Kontroll. Jeg trenger mer kontroll. Forhåpentlig vis blir dette siste gang jeg overspiser. Det er lov å håpe. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar