18. mars 2010

Så langt alt vel

Jeg har greid meg greit så langt i dag. Jeg har greid å holde meg på ca 200 kalorier, spiste 100 g stangselleri, 60 g ørret og ca 120 g wokgrønnsaker til middag. Til dessert spiste jeg lavkalorigele (fun light og gelatin) med litt yoplait dobbel 0 % vaniljeyoghurt. Nå jeg håper jeg ikke spiser mase nå i kveld. For øyeblikket sitter jeg her med 4.5 dl te, så jeg er okkupert en liten stund hvertfall. Jeg er litt sulten, men det betyr bare at ting er som de burde være. Det er lov å være litt sulten på kvelden. Det er så mye bedre å sove når man vet at man er ganske tom. Jeg blir nok ganske mett av teen uansett. Jeg skulle ønske jeg kulle leve på vann te og kaffe, det er det eneste som føles trygt å "spise". Hvis jeg må ha noe til lunsj i morgen blir det stangselleri. Det er også ganske trygt. 16 kalorier for 100 g, og en ganske stor stang veier ca 50 g. Jeg overlever å få i meg 8-16 kalorier på skolen i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar