5. mars 2010

44

Mensen er endelig over. Egentlig er den første dagen verst, etter det er det ikke så ille. Jeg veide meg i dag, og da veide jeg 44 kg. Det føles så utrolig bra å ha gått ned! Onsdagen var den eneste dagen jeg spiste frokost (2/5 av et eple) og i dag er eneste dagen jeg har spist lunsj. Jeg må spise noe før jeg har gym (har det sent på dagen), hvis ikke blir jeg bare utrolig svimmel. Jeg må jo faktisk prøve å være aktiv i gymtimene for å få en ok karakter. Jeg spiste altså en skyr til lunsj. Til middag ble det salat og suppe. Det var jo ikke så aller verst. Jeg lagde meg gele av fun light saft som jeg hadde som dessert. Matmessig har ikke denne uken vært så halvgæren alt i alt.

I morgen blir det noe helt annet. Jeg kommer til å måtte spise frokost, det finnes ingen vei utenom. Lunsj kan jeg forhåpentligvis droppe dersom jeg drar et sted. Jeg får satse på det. Jeg gruer meg til frokosten i morgen. Det trenger ikke være noe mer enn to knekkebrød med litt pålegg (det blir sånn 70 kcal + kaloriene i pålegget), men jeg skulle helst sluppet det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar