23. mars 2010

Kvalme

Det er rart hvordan jeg ikke opplever det som noe særlig ille å kaste opp etter å ha overspist, men når det er snakk om oppkast på grunn av kvalme blir jeg hysterisk. Jeg er så kvalm nå at halvparten kunne vært nok, og jeg jobber hele tiden med å ikke spy. Jeg er ikke blant de som kan "spy og bli ferdig med det" når det gjelder kvalme/omgangssyke, jeg prøver å la være å spy så godt jeg kan.
Jeg har spist mye crap de siste dagene, for det virker som om jeg blir enda mer kvalm når jeg er sulten. Jeg får heller jobbe hardt og trene mye (noe jeg heller ikke har fått gjort i det siste pga. kvalme) når jeg er blitt bedre. I dag tidlig var jeg helt sinnssykt sulten selv om jeg spiste kveldsmat i går. Det var en merkelig opplevelse, jeg pleier ikke å være noe særlig sulten på morgenen. Jeg var fortsatt kjempesulten etter å ha spist to knekkebrød. Sært. Jeg vil ikke bli et matvrak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar